Promeda Akademi

Bir kurumun güçlü ve uzun ömürlü olabilmesi için bir taraftan eÄŸitimli seçkin ve nitelikli bireyler ile çalışması gerekirken diÄŸer taraftan çalışan bireylerin çalıştığı kurumun kabiliyetlerinden, uzmanlığından ve tecrübelerinden haberdar olması gerekmektedir. Bu neden ile kurum ve çalışanı arasında sürekli diyalektik bir iliÅŸki vardır. Kurum geliÅŸtikçe çalışan birey geliÅŸecek, çalışan birey geliÅŸtikçe kurumun geliÅŸmesine katkıda bulunacaktır.
Promeda çalışan bireylerin deÄŸerlerinin kurumun deÄŸeri ile direk ilintili olduÄŸunu bildiÄŸi için çalışan bireylerinin eÄŸitim, öÄŸretim ve geliÅŸimi ile yakından ilgilenmektedir. Bu amaçla Promeda Akademi'yi kurmuÅŸtur.
Akademi programı çalışan bireylerin mesleki yetkinliklerini, teknik bilgilerini, mesleki farkındalıklarını, yönetim ve liderlik becerilerini arttırırken aynı zamanda bireysel geliÅŸimleri ile de yakından ilgilenmektedir.
Akademi müfredatında yer alan eÄŸitimler ÅŸirketin yöneticileri ve uzmanlarına ek olarak üniversite ve profesyonel eÄŸitim firmaları ile iÅŸ birliÄŸi yaparak hazırlanmıştır.
Promeda akademi eÄŸitim kategorileri
Proje Yönetimi
Malzeme Bilgisi
Proje Tasarım
Zaman Yönetimi
Otomasyon
Satış
Mühendislik Yönetimi
Endüstri 4.0
İş Geliştirme
Bilgi Yönetimi
Liderlik
İletişim